Re: neostrada-porada

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 18:07:34 MET

On 27 Feb 2004 14:00:37 +0100, Wojciech Skrzypinski wrote:

[...]
> Potrzebny Ci jest modem ADSL, a NIE karta sieciowa. Modemy USB oferowane
> przez TP sa podlaczane do portu USB i do dzialania nie wymagaja sieciowki.
> Chyba, ze z jakichs powodow chcialbys kupic kilka razy drozszy modem
> "ethernetowy" podlaczany wlasnie do karty sieciowej. Sama karta sieciowa na
> nic Ci sie nie zda, chyba ze chcesz sie polaczyc z jakas siecia osiedlowa
> lub z kolega zza sciany aby grac w Quake'a.

Odradzam modemy USB. Nie brać od tepsy (jak ja brałem neo, chcieli za to
200 zł !). Jeśli w mieszkaniu są przynajmniej dwa komputery, to kupić
zintegrowany modem+router+switch z DHCP, firewall'em, i print-serwerem.

No, ale jeśli neostrada tylko dla jednego stanowiska, to faktycznie
modem USB jest najprostszy i najtańszy.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!