Re: Komputer dla studentki :).

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 12:16:55 MET

Radosław Popławski wrote:
> No to jesteś jednym z tych "fachowców", których powinno się unikać :]
Widzisz, ja to samo mogę powiedzieć o Tobie. Jeśli ktoś jako komputer do
firmy lub do domu, do stabilnego działania proponuje mi ECS to natychmiast
kończę rozmowę z takim osobnikiem. Różnica w cenie między ECS a np starszym
modelem Asusa (oba w sklepie) wynosi mniej niż 100 pln.
A szansa wygrania w totka jest większa niż powiedzmy 2 letniej
bezproblemowej pracy na ECSie. Dlatego uważam że warto nawet ostatecznie
kupić powiedzmy roczny używany sprzęt niż nowego ECS'a czy ASRock'a.

T.