Re: KM400

Autor: norti (games_at_IIAAOOinteria.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 16:34:10 MET

> gotowy dolozyc troche wiecej (choc tez nie za duzo :). dlatego kupie
pewnie
> asusa. mam tylko pytanie o chipset KM400 - co to wlasciwie jest, czy jest
> tylko KT400 wzgogacony o zintegrowana grafike? (podobno KT400 de facto nie
> obslugiwala pamieci 400 Mhz). Jakie macie doswiadczenia z ta plyta - czy
> warto ja kupic czy zdecydowanie nalezy zainwestowac w cos lepszego (KT600?
> nForce?)

witam,
sam korzystam z asusa a7v8xmx i jak na razie zero problemow. rzeczywiscie
pamiec
nie idzie na 400, sam mam 256mb 3200 i idzie na ddr 333, ale dla mnie to nie
ma
prawie zadnego znaczenia przy axp2000+. muzyke ma wg mnie bardzo dobra,
grafa
jest napewno lepsza niz moj stary stb-riva tnt 16mb agp. poza tym zadnych
dziwnych
zachowan-6 portow usb2.0 +2 dod. polecam, chyba ze masz wiecej kasy to
wiadomo, ze jest duzo
lepszy plytek :)
pozdrawiam
norti