KM400

Autor: creed (tarchomin_kropa_pl_at_creed.remove.it)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 08:26:45 MET

ostatnio spalil mi sie komputer, z tego powodu niestety musze kupic nowy,
ale nie mam zbyt wiele pieniedzy...
nie chce jednak kupowac kompletnego dna - przynajmniej cos co bedzie w
przyszlosci mialo szanse rozwoju.
jak wiadomo dosc waznym elementem jest plyta, dlatego akurat do niej jestem
gotowy dolozyc troche wiecej (choc tez nie za duzo :). dlatego kupie pewnie
asusa. mam tylko pytanie o chipset KM400 - co to wlasciwie jest, czy jest to
tylko KT400 wzgogacony o zintegrowana grafike? (podobno KT400 de facto nie
obslugiwala pamieci 400 Mhz). Jakie macie doswiadczenia z ta plyta - czy
warto ja kupic czy zdecydowanie nalezy zainwestowac w cos lepszego (KT600?
nForce?)

z gory dzieki za odpowiedzi :)

creed