Re: Znikajaca partycja

Autor: drill (aaa_at_bbb.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 16:42:42 MET

> Co moze byc z dyskiem nie tak jak ciagle
> (2x w ciagu tygodnia) znika partycja ostatnia e

kiedys kupilem sobie nowiutenki seagate 10gb i jak tylko dobrze sie rozgrzal
resetowal kompa a po resecie partycji juz nie bylo :-) w serwisie patrzyli
na mnie jak na idiote ktory nie wie co to partycja i nie wie ze "partycja
nie moze sama sie usunac". dopiero bo dluuugim czasie i testach w serwisie
przyznali mi racje i wymienili dysk na nowy...

pzdr
drill