Re: AC '97 vs. SoundBlaster128 PCI

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 15:09:43 MET

Użytkownik "e1mo" <e1mo_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie zakupiłem sobie nową płytę główną (ASROCH K7VT2). Płyta ta ma
> zintegrowaną kartę muzyczną (AC '97, 2-kanałowa), Posiadam także osobno
kartę
> muzyczną SoundBLaster 128 PCI. W związku z tym mam pytanie: czy opłaca mi
sie
> przełożyć soundblastera do nowej płyty, czy lepsza jest zabudowana karta?

nie wiem jak na Twojej plycie, bo na roznych jest rozna jakosc
dzwieku, ale mialem juz 3 plyty glowne ze zintegrowanym dzwiekiem
i nie trzeba byc zadnym audiofilem zeby stwierdzic ze byl on jednak
kiepski... wlasnie planuje zakup jakiegos SB

zreszta odpal sobie obydwie karty, porownaj i sam zdecyduj czy Ci
odpowiada dzwiek zintegrowany