Re: AC '97 vs. SoundBlaster128 PCI

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 16:05:52 MET

"Bender" <bender_at_WYTNIJ.irc.pl> wrote in

> nie wiem jak na Twojej plycie, bo na roznych jest rozna jakosc
> dzwieku, ale mialem juz 3 plyty glowne ze zintegrowanym dzwiekiem
> i nie trzeba byc zadnym audiofilem zeby stwierdzic ze byl on jednak
> kiepski... wlasnie planuje zakup jakiegos SB

Zwróc uwagę na to że SB128 też ma słaby dźwięk:-) Ja używałem wbudowanej
karty dźwiekowej 5.1 na płycie MSI i nie było tak źle. Może nie jest to
rewelacja ale jeśli ktoś nie przywiązuje zbytniej uwagi do dźwięku to mu to
wystarczy a przynajmniej nie będzie musiał instalować problematycznych
sterowników Creativa:-) Najlepiej byłoby oczywiście wysłuchać obydwu kart i
wybrać lepszą:-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,