Problem z odtworzeniem backupu w Drive Image

Autor: Piotr Paweł (gofer123_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 15:20:48 MET

Cześć

Mam problem z odtworzeniem backup'u przy użyciu programu Drive Image'u, a
dokładnie Deploy Center 5.1. Nie wiem jaka jest między tymi programami
różnica ale działają tak samo.

Mam dysk 15 GB z 3-ma partycjami C,D i E.
Wykonuję backup na partycję utworzoną na innym dysku (40GB), na partycji 20
GB założonej na końcu obszaru dysku. Następnie próbuję odtwarzać partycje na
wszystkie możliwe sposoby; efekt jest zawsze taki sam. System operacyjny
zaczyna się ładować (win 2000 server), po pojawieniu się błękitnego ekraniu,
czyli kilkanaście sekund po starcie karty graficznej komputer nagle się
restartuje. Na początku myślałem, iż jest to problem z nadanymi literami
dysków, jednak program tworzy partycje na niezajętym obszarze, więc to nie
jest ten problem.
Dodam, że uruchamiam komputer wyłącznie z 40GB dyskiem.

Z góry dzięki za wsparcie.