Re: głośniki do kompa

Autor: Hobbit (bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 13:11:08 MET

Stworzonko pod tytułem Czaszek wyskrobało pazurkiem:

> Witam,
> Przymierzam sie od jakiegoś czasu do zakupu głośników do komputera 5.1
> w gre wchodzi Logitech lub Creative, kiedyś przyszła mi też do głowy
> taka myśl żeby zakupić kolumny do zestawu kina domowego.

[ciach]

W najnowszym numerze CDA masz opisane głośniki, a właściwie zestawy
głośnikowe. Ocena, parametry techniczne, cena, dystrybutor i zdjęcie. Zobacz
tam.
Powodzenia

--
Hobbit (Bogumiła Kusio) bogusia.k[@]gazeta.pl
Jeżeli umiesz się przyznać do własnych błędów,