głośniki do kompa

Autor: Czaszek (czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 12:29:48 MET

Witam,
Przymierzam sie od jakiegoś czasu do zakupu głośników do komputera 5.1
w gre wchodzi Logitech lub Creative, kiedyś przyszła mi też do głowy
taka myśl żeby zakupić kolumny do zestawu kina domowego. Ale że sie na
tym kompletnie nie znam a czasu jakoś nie mam zeby się bardziej
zagłębić w temat, wybór jest ogromny to wole się spytać jako ze 500 - 600 zł
piechotą nie chodzi to co mi możęcie zaproponować
za taką kwotę ??

Ostatno mam na oku CreativeR InspireT T5400 449zł

--
Czaszek