Re: RAM + dual

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 13:40:31 MET

> Wszyscy tu zachwalaja jak to wspaniale jest miec 2 takie same kosci i
> zapuscic je w dual'u. A ja mam takie pytanie. Poniewaz nigdy nie
> zastanawialem sie nad tym, a po przeczytaniu paru postow mnie to
> zaintrygowalo, postanowilem z tego skorzystac i zobaczyc, czy
> rzeczywiscie moj pecet dostanie kopa. No i pierwsza kloda pod noge.

Z tym kopem to przesadziles, z testow syntetycznych wynika ze przyrost jest
rzedu kilku procent, wiec pewnie golym okiem sie tego niezauwazy ( no moze
przy jakies wyczerpujacej edycji wideo).

> Gdzie i jak to wlaczyc. Wlasnie googluje, i nic nie moge znalezc, gdzie

Jezeli pamieci sa osadzone w odpowiednich slotach to plyta sama wlacza tryb
dual.

> i jak to skonfigurowac. Czytam i czytam i nic. Wszedzie pisza, "ze
> waskie gardlo jakim jest" bla bla..., ale nigdzie gdzie to sie ustawia.
> Moja plyta to ECS K7VTA3 3.0a, oraz 2x DDR 256 MB 266MHz, reszta
> nieistotna. Aha system to XP prof ENU + sp1a]

I tu niestety pojawia sie prawdziwa klada, bo wyglada na to ze nie posiadasz
plyty ktora obsluguje dual'a. Musialbys sie przesiasc na plyte oparta na
nforce'e.

Pozdrawiam