RAM + dual

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 13:14:38 MET

Witam!
Wszyscy tu zachwalaja jak to wspaniale jest miec 2 takie same kosci i
zapuscic je w dual'u. A ja mam takie pytanie. Poniewaz nigdy nie
zastanawialem sie nad tym, a po przeczytaniu paru postow mnie to
zaintrygowalo, postanowilem z tego skorzystac i zobaczyc, czy
rzeczywiscie moj pecet dostanie kopa. No i pierwsza kloda pod noge.
Gdzie i jak to wlaczyc. Wlasnie googluje, i nic nie moge znalezc, gdzie
i jak to skonfigurowac. Czytam i czytam i nic. Wszedzie pisza, "ze
waskie gardlo jakim jest" bla bla..., ale nigdzie gdzie to sie ustawia.
Moja plyta to ECS K7VTA3 3.0a, oraz 2x DDR 256 MB 266MHz, reszta
nieistotna. Aha system to XP prof ENU + sp1a]

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski