wyciszenie - jakie rozwiązanie

Autor: Ogór (rafallisewski_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 13:08:30 MET

Witam
Mój problem przedstawia się następująco:
1. Posiadam zasilacz Mercury 400 W i chciałbym go wyciszyć. Na różnych
stronach odnośnie wyciszania dowiedziałem się, że należy wlutować opornik w
celu spowolnienia obrotów wiatraka. Jaki ma być ten opornik, żeby to się nie
zagrzało? I czy to będzie miało wpływ na żywotność zasilacza? Może znacie
jakieś inne metody wyciszenia zasilacza?
2. Dodatkowym źródłem hałasu jest również dysk twardy (Maxtor 120 GB 7200
rpm). Czy istnieje oprócz zastosowania specjalnych kieszeni wyciszających
jakaś "domowa" metoda?

--
"myśl jest prawdą,
rzeczywistość to iluzja"