Re: Miał ktoś kiedyś takie jaja?

Autor: McZapkie (McZapkie_at_klej.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 13:12:39 MET

In pl.sci.fizyka NKG <nkg_at_poczta.onet.pl> wrote:

: Tzn. ja tego nie widzia?em, ale on mi tak opowiada?. Komputer by? nowy to go
: zawie?li do reklamacji. O jego dalszych losach nie wiem. Pono? w tym czasie
: mikrofon te? mieli pod??czony.

: Ale mo?eliwe by g?o?nik wyemitowa? tak? cz?stotliwo??? Albo co? w
: komputerze?

Skoro mieli podlaczony mikrofon, to mozliwe ze sie zrobilo
silne sprzezenie akustyczne i to wycie z glosnika dostroilo
sie do szklanki (skoro szklanki same pekaja to czemu nie :)

Mc