Re: w jakiej karcie najlepsze wyjscie tv-out

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:25:27 MET

> W jakich konkretnie kartach waszym zdaniem sa najlepsze wyjscia tv-out?
> Chcialbym uzyskac jak najlepsza jakosc obrazu.
> Na mojej starej karcie gf2 mx
> praktycznie nie sposob odczytac literek z pulpitu na telewizorze. Divixy
> jakos tam wygladaja ,ale nie jest to szczyt jakosci. Oczywiscie nie
> zamierzam pracowac na telewizorze ,ale czy sa takie karty gdzie tekst
bylby
> wyrazny?

Wygląda mniej więcej tak samo na GF2MX i GF3.

> Czy sam telewizor tez ma w jakims wiekszym stopniu znaczenie w
> jakosci odbioru?

Telewizory mają _bardzo_kiepskie_ kineskopy i uzyskanie obrazu jak żyleta
porównywalnego do monitora jest niemożliwe. Chyba że to byłby _bardzo_ drogi
telewizor dobrej klasy [disclaimer: your mileage may vary].

> A co z kablem? Jakim warto podlaczac ,zeby uzyskac zadowalajacy efekt?

Jeśli karta ma dwa rodzaje wtyków to Super-VHS jest mz lepsze niż Composite
(niestety, ja nie mam SVHS w magnetowidzie a bezpośrednio do telewizora
podłączyć nic nie mogę (walnięty)).

I zwróć uwagę żeby karta miała klonowanie - możliwość wyświetlania obrazu
(także różnego) na monitorze i na telewizorze jednocześnie. Taki GeForce 2
MX to ma, ale na przykład GF3 nie ma! GF4 podobno ma, nie potwierdzę.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv