Re: walka z temp. - wniosek wymiana płyty głównej...

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 12:08:00 MET

Użytkownik "wuja" <grawo.no.spam_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Też jadę na tym cacku i nie mam żadnych dodatkowych wentylów.
> I tak sobie myślę, że chyba na niższą temperaturę u mnie mogą mieć
> pozytywny
> wpływ okrągłe kable na dyski i ten 120mm wentyl bez problemów wyciąga
> ciepełko.

czyli sprzet niemal identyczny, bo i umnie kable okragle.. poza kablem FDD.
Jedyna roznica to plyta i zapewne buda... moja ma 5 lat, na szczescie
w rogu pokoju juz stoi swierzutki Chieftec BX i czeka na swoj czas.

A'propos wspomnianego folding_at_home... jak Waćana ksywka brzmi na
owym portalu ?

pozdr.
Przemek.