Re: Nowy DVD nie czyta CD-ROM-ow

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 19:22:14 MET

> Zastanawiam sie wlasnie, czy wymienic DVD na Toshiba czy na Teac.
> Chcialbym tez zeby byl w miare cichy i jednkak czytal stnadardowe
> plytki CD-ROM tzn. dolaczane do czasopism, markowe CD wypalane w trybie
> single session na dobrej nagrywarce itp. W tej chwili nie za bardzo
> mnie stac na dodatkowy naped CD-ROM. Poza tym moze mi braknac
> mijesca na kablach!!!

to jeszcze ja cos dodam ...

Posiadam 2 napedy Pioneer'a ... jeden DVD-ROM 16x (prawie 2 lata), drugi DVD
+/- RW i okazuje sie, ze trudno znalezc jakis naped ktory ma lepsza i
szybsza korekcje bledow ... nawet stare CD-ROM'y Asus'a 40x zostaja w tyle
Dodatkowo nagrywara DVD potrafi odczytac plytki CD z ktorymi ma problem
kazdy CD-ROM ...