Re: LCD 17" jaki ??

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 19:24:21 MET

Użytkownik "Marcin I." <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "marek jedlinski" <cicho_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> ale nie polecałbym nikomu
>

> Jedna jaskolka wiosny nie czyni, ja mam 1760, znajomy ma 1701 i mowi ze
jest
> OK.
> Tak samo moglbym powiedziec o IIyama ktory dostalem nowy juz z padnietym
> subpikselem, ze tez nie polecam. Poprostu czasem trafi sie taka sztuka i
> tyle, nie mozna odrazu skreslac calej firmy.

Ja posiadam 1560NX (ta sama matryca co 1760NX) i jestem bardzo zadowolony.
Co prawda nie swieci tak jak niektore inne panele, ale takie swiecenie to
raczej przydaje sie do filmow i do zbajerowania klienta w sklepie. Jasnosci
uzywam ustawionej na 50% a kontrastu na 65%. Przy monitorze spedzam 1/2 doby
i jestem z niego baaaardzo zadowolony. IMO (i tomshardware tez) ta matryca
ma najbardziej zblizone do CRT kolory.

WL