NIS 2004 pl + brak uprawnien

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 14:49:48 MET

Witam.
Domyslam sie, ze z tym na inna grupe, ale nie wiem na ktora. Na
windowsxp mi nie odpowiedzieli, wiec kieruje swe kroki tutaj. Problem
polega na tym, ze po instalacji Norton Internet Security 2004 pl (na
koncie administratora), do niczego nie mam uprawnien, do zadnych zmian.
Nie moge nic skonfigurowac bo nie mam uprawnien. Nawet nie moge nadac
sobie uprawnien, mimo ze jestem administratorem, bo tez ich do tego nie
mam. Noc nie pomaga. Zalogowalem sie na inne konto, z prawami admina i
tez nic. O co tu chodzi? Poza tym jesli instalowalem, to jako admin, to
kto inny ma miec do czegokolwiek uprawnienia, jak nie ja? Wypisuje mi
cos, ze moze to zmienic tylko nadzorca, ale jak mam zrobic z siebie
nadzorce jak do tego tez nie mam uprawnien? Telepatycznie? prosze o
pomoc i z gory wielkie dzieki.
Desperat...

--
Pozdrawiam