Re: NIS 2004 pl + brak uprawnien

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 00:55:15 MET

Użytkownik "Patefoniq" <spam_tutaj_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Domyslam sie, ze z tym na inna grupe, ale nie wiem na ktora. Na
> windowsxp mi nie odpowiedzieli, wiec kieruje swe kroki tutaj. Problem
> polega na tym, ze po instalacji Norton Internet Security 2004 pl (na
> koncie administratora), do niczego nie mam uprawnien, do zadnych zmian.
> Nie moge nic skonfigurowac bo nie mam uprawnien. Nawet nie moge nadac
> sobie uprawnien, mimo ze jestem administratorem, bo tez ich do tego nie
> mam. Noc nie pomaga. Zalogowalem sie na inne konto, z prawami admina i
> [...]
Odinstalowując NAV 2004 usuń również takie programy jak LiveUpdate i
LiveReg.
Generalnie wszystkie programy, które instalują się wraz z NAV2004.
Sama deinstalacja NAV2004 nie usuwa ich, powinno pomóc, oczywiście przed
nową instalacją restart.
BTW czy masz zainstalowany Norton System Works, tutaj może być konflikt.

Net