Re: radeon 9100 - czy mozna wylaczyc wiatraczek?

Autor: xart (xart_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 14:41:46 MET

Użytkownik "SimonX" <
> chodzi o to ze na radeonie mam wiatraczek, ktory mi bardzo nieprzyjemnie
> bzyka :-)
Nie zostawialbym tej karty bez wiatraka - nie jest tam dla ozdoby.
Mozliwosci masz kilka:
1) zmiana samego wiatraka na karcie mozna kupic przyzwoite smigla na VGA,
2) wywalenie starego wiatraka i wstawienie 1 lub 2 wolnobrotowych 8cm na
sledziu aby dmuchaly na karte,
3) zmiana radiatora (w ostatecznosci zalmana ZM80C-HP),
...mozna oczywiscie reanimowac starego wyjca ale to na
dluzsza mete moze nie zdac egzaminu.

pzdr
art

BTW moj sapphire 9000Pro chodzi juz okolo roku i jak na razie
jest cichutki.