Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:39:16 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Masz odrobinę za mało szczegółów aby to stwierdzić.

Rozwin ta mysl?

> Poza tym Dyski, które są na rynku są awaryjne - w większym stopniu.

Dyski te co maja uzytkownicy czy nowe w sprzedazy? Poprosze o jakies dane
statystyczne skoro uwazasz, ze wiekszym stopniu. Czy znowu ciagniesz
wnioski ze swojego "osiedla"...

> Powód jest taki, że mnie w tej chwili mało obchodzi czy najnowsze
> modele Samsunga są superwydajne i superbezawaryjne.

Skoro Cie to nie obchodzi to nie pisz, ze dyski Samsunga sa awaryjne.

> Modele, które jeszcze można spotkać w sklepie jak i w "domach" psują
> się stosunkowo często i to jest fakt.

Jasne :) Prosze podaj mi co to za awaryjne modele mozna spotkac w
sklepach :)

A tekst ""domach" psują się stosunkowo często" jest rozbrajajacy :>>

> Tak? Proponuje się zastanowić. _Wszystko_ jest awaryjne w mniejszym
> lub większym stopniu.

:)

Chcesz zrobic ze mnie idiote czy z siebie?

> Wiem o czym piszę. Z tym, że Ty cały czas próbujesz mi wcisnąć coś o
> czym nie piszę.

No dobra to dyski Samsunga sa awaryjne czy nie? :)

BTW za czesto uzywasz slowa "fakt", bez poparcia tych "faktow"... Fakt to
takie plotkarskie pismo, moze tez za duzo plotek rozpuszczasz...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,