Re: MONITY GRUBOŚCI KARTKI PAPIERU

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:17:25 MET

Użytkownik "blue" <hotnewsWYTNIJTO_at_w.pl> napisał w wiadomości
> http://www.hotnews.pl/index.php?d=technika&art=21

Już gdzieś to kiedyś widziałem, ale zapomniałem - jak dla mnie bomba!
Do tego jeszcze laserowa klawiatura wyświetlana na biurko... ciekawe jak
bedą kompy wyglądały za poweidzmy 10 lat.
Jak się popatrzy co było 10 lat temu... się wlepiało gały w nieostry
14-calowy monitor (niektórzy mieli nawet kolor, hehe), a teraz LCD wszędzie.
Wtedy chyba bym upadł widząc LCD, a teraz już mnie monitor grubości kartki
tak nie szokuje, więc pewnie będą w użytku szybciej niż za 10 lat :-)