Re: Win9x okrojony

Autor: Krzysztof W. (kwykurz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:17:12 MET

> Ja nie słyszałem :(( chyba, że chodziło o dyskietkę systemową ;))
Bylo kiedys na Newsach Chipa

> Jeśli nie tajemnica, jaka to drukarka co chodzi tylko pod win95?
> Bo ja mam HPDJ 400 co mi nie działa pod XP....
Jest to drukarka laserowa Mannesmann Tally T9104w, dziala wykorzystujac
bezporedni dostep do pamieci peceta, tzw. HDI - wiec z definicji ani na
XP ani tym bardziej na W2k nie pojdzie, gdyz zabraniaja one
bezposredniego dostepu do urzadzen (stad wymagane drivery WDM)-> co bylo
mozliwe w wersjach Win9x...

pozdrowienia,
krzyszto