Re: MONITY GRUBOŚCI KARTKI PAPIERU

Autor: Harry (harry_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 02:23:55 MET

> Jak się popatrzy co było 10 lat temu... się wlepiało gały w nieostry
> 14-calowy monitor (niektórzy mieli nawet kolor, hehe), a teraz LCD wszędzie.

A co byś zrobił, widząc na giełdzie komputerowej (czasy komputerów
8-bitowych) np. taką gierkę ja Half Life 2???? To TYLKO ponad 10lat temu
było!

Proponuję obejrzeć teraz kilka odcinków Sondy, z panem Kamińskim i
Kurkiem ;-))) Rewelacja.

> Wtedy chyba bym upadł widząc LCD, a teraz już mnie monitor grubości kartki
> tak nie szokuje, więc pewnie będą w użytku szybciej niż za 10 lat :-)

Ciekawe, czy za czasów Atari/Commodore/Spectrum ktoś marzył co takim
cudzie jak Internet i takich możliwościach???? ;-)
Jestem teraz młody, ale chciałbym, będąc na emeryturze doświadczyć
równie dużego skoku w informatyce, co przez ostatnie 10 lat (np.
zwiększyła się wielkość twardych dysków ok. 1000 krotnie)
Życzę wam i sobie takich skoków w IT co 10 lat! :-)