Re: Win9x okrojony

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 09:58:58 MET

> Kiedys slyszalem o projekcie
> instalacji Win9x zajmujacej kilka MB.
> Cyz wie ktos, skad mozna to cos sciagnac?
> Pytam poniewaz mam stara drukarke ze sterownikami tylko pod Win9x,
> i chcialbym ja uruchomic.

Ja bym sprobowal odpalic drukarke tez i w xp. Na stronie producenta na pewno
jest to opisane jak to zrobic. Czasem wystarczy zmienic tylko wpis z
rejestrze np z Microsoft Windows Xp na Microsoft Windows 2000 i sterowniki
pojda. Przynajmniej tak to jest w przypadku win2k i xp - na moim skanerze
musteka. Trzeba po prostu sprawdzic. No chyba ze to rzeczywiscie jakas przed
przed potopowa drukarka :))

--
Dariusz "aidahow" Socha
dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl