Re: czy kanały ATA i SATA są współdzielone? -dziwna płyta

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 17:58:59 MET

"MNorbert" <amrk_at_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> moment czy dobrze rozumiem .......
> czy jesli "zmapuje" kanaly SATA na kanały PATA to moge tam miec raid ?
> tzn tracąc 2 kanały SATA i 2 dyski pod PATA czy da się zrobić raid z 2
> dysków PATA ?

Szczerze mowiac nie wiem, ale tez nie uznaje tego za godne zamartwiania sie,
gdyz raczej uzywasz ktoregos z nowego OSow, wiec naprawde nie ma to
znaczenia. Przestaw na enchanced/bez mapowania, czy jak to sie bedzie w
Twojej plycie nazywa, i mozesz spokojnie robic raidy, i uzywac ile chcesz
hdd. A swoja droga, to ZTCP ten chipsetowy raid jest software only,
natomiast na gigaraidzie masz soft + hardware, wiec jak juz odpalasz raida,
to lepiej w ten sposob.

pzdr
Zbyszek