Re: LCD 17" jaki ??

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:57:22 MET

> Hej
>
> Właśnie próbuję się rozeznać, jak monitor kupić. Ma on służyć mało
> wymagającemu użytkownikowi do: www, word, programy, czasem filmik, rzadko
> gra. Cena w granicach 2000 +/- 200. Podpowiedzcie mi jaki w tej chwili
> najbardziej opłaca się kupić ?? Co myślicie o Highscreen 1776T ??
> W góry dzięki
>
> Jesli glownie do netu, worda, a rzadko do gierek to wg mnie najlepiej taki z
matrycą MVA np. Belinea 1750 czy inne z tą matrycą.Mialem neca z matryca TN i
pozbylem sie go, bo : obraz tekstu, czcinki byl dla mnie niezbyt dobry, jakis
taki migotliwy, ostry oraz monitor byl zbyt jasny, mimo ustawienia jasnosci na
minimum, meczyl oczy.Ale ta matryca MVA nie nadaje sie do gier, tu lepsze sa TN
lub IPS, ale te z IPS sa droższe np. Iiyama H430 kosztuje blisko 3 tys.
zl.Jesli masz mozliwosc to zawierz swoim oczom i poogladaj. Ja jak poogladalem
kolego Belineę 1740 na matrycy MVA i swoj na matrycy TN, to widzialem duza
roznice, na korzysc tej pierwszej.Pozdrawiam.