Re: Co sądzicie o takim zestawie...?

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:59:32 MET

Paweł napisał(a):

> Cześć.
> Proszę o pomoc...
> Co sądzicie o takiej konfiguracji:
>
> PROCESOR: - Intel Pentium4 3,00 GHz HT, 800MHz, 1MB cache
> PŁYTA GŁ.: - GIGABYTE chipset Intel i848EL 800MHz z obsługą HT
> KART. GRAF.: - ATI RADEON 9200SE 128MB DDRAM TV-OUT/DVI
> PAM. RAM: - 256MB DDR 400MHz
> DYSK TWARDY: - 80 GB 7200 rpm (?)
> Napęd: - CD-RW COMBO 52x/24x/52x DVD 16x
> Dzwięk: - sześciokanałowy
> Karta sieciowa: - Ethernet 10/100
> Porty USB 2.0 (8 portów)
> + windows XP

> [...]

najpierw napisz do czego ma byc ten zestaw uzywany:

i moje 3 grosze ;)
-(zbyt)mocny procek
-plyta taka sobie (brak trybu dual ram)
-grafika taka sobie (cienka do najnowszych gier)
-malo ramu (do wielu zastosowan wystarczy)
-lepiej oddzielne cd-r i dvd (cenowo podobnie wyjdzie)
- dysk ok -120GB nie sa duzo drozsze -wiec to zalezy od Ciebie

wiec sobie poprzesuwaj na czym bardziej Ci zalezy -
na czym powinienes zaoszczedzic a do czego dolozyc -wszystko zalezy od
zastosowan

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<