Re: LCD 17" jaki ??

Autor: marek jedlinski (cicho_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 13:02:20 MET

On Sat, 31 Jan 2004 11:43:48 +0100, JFK <jfk_at_okg.pl> wrote:

>mam 1760nx
>to taki sam tylko z dvi
>i jestem gleboko zawiedziony
>obraz pozostawia bardzo wiele do zyczenia
>monitor byl juz w serwisie ale sytuacji nie ulegla znaczacej poprawie

Mialem podobny problem z tym modelem (1760nx). Obraz migotal tak, ze nie
dalo sie w niego patrzec dluzej niz kilka minut. (Wygladalo to troche jak
jak przedpotopowe CRT z przeplotem.) Usterka znikala tylko po ustawieniu
maksymalnej jasnosci obrazu, ale tak się nie da pracować. Po kilku
tygodniach bojow udalo mi sie odzyskac kasę, ale nie polecałbym nikomu
monitorów LCD tej firmy. (CRT Neca są za to rewelacyjne.)

.marek

--
No ads, no nags freeware: http://www.tranglos.com
(KeyNote, PhoneDeck, KookieJar, Oubliette)