Re: Cisza potrzebna (ATi)

Autor: Cray (cray_at_nospam.o2.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:14:53 MET

Użytkownik "klard" <klard_at_poczta.onet.pl> napisał
> Moze pomysl o takim bezwentylatorowym module Zalmana
> na grafike, Ja uzywam i jest super cicho :-)
> Moze nie jest to najtansze rozwiazanie ale
> dobre chlodzenie i bez wentyla jest kuszace.
No przez chwile myslalem ... drogie to jednak jest ....

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz .... czy na tym radeonie faktycznie
potrzebny jest wentylator ... fakt grzeje sie troche ... ale ja wiele
nie gram wiec nie powieniem sie az tak mocno grzac by byl tam wentyl
potrzebny, moze zamontowanie radiatora jakiegos lepszego rozwiaze
sprawe... (powiedzmy w granicach 30zł)

--
Pozdrawiam Cray
             Cray at o2.pl