Re: Cisza potrzebna (ATi)

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 02:13:38 MET

Dnia 01/31/2004 08:43 PM, Użytkownik Cray napisał:
> Witam
>
> Mam taki problemik z karta Sapphire 9100, jest tam mianowicie wiatraczek
> ktory mozna porownac tylko do 20-letniej suszarki napedzanej na dynamo -
> innymi slowy jest on niemilosiernie glosny.
>
> Czy ktos z was wymienial to to ustrojswo na cos innego lub moze
> zastosowal jakies inne rozwiazanie ? Bylbym wdzieczny za wszelkie rady
> jak sie pozbyc tego wiatraka (i zamienic go na cos innego) ...
>
> Drugi problem juz w zasadzie rozwiazany to zmiana wentylatora w
> zasilaczu na Papst'a 8412N .... tylko zastanawiam sie czy bedzie sie
> [...]

Hej,

Moze pomysl o takim bezwentylatorowym module Zalmana
na grafike, Ja uzywam i jest super cicho :-)
Moze nie jest to najtansze rozwiazanie ale
dobre chlodzenie i bez wentyla jest kuszace.

http://www.4max.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=349
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80c-hp.htm

pozdr,

klard