nobla za problem z dvd - EUREKA !!!

Autor: Andrx (approved_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:07:39 MET

Witam ponownie/
    no i zaskoczylo/ dzwiek - przynajmniej jak na moj sluch - idealny/
a na pewno nie ma tego efektu o ktorym pisalem/
    wyglada na to ze wplyw na rozwiazanie tej kwestii miala 1 czynnnosc,
po ktorej sie nie spodziwalem rozwiazania tego problemu/
mianowicie:
1. odpalilem msi live update,
2. tam mi wyszukal jakies sterowniki do mojej plyty glownej ( 2 szt. )
3. ta 1 sztuke juz kiedys instalowalem - ona wlasnie byla
     do dzwieku ( do alc'97 )
4. ale jakos tak nie bylem pewien czy instalowalem ta 2 sztuke
    przy czym ta 2 sztuka to byl "via chipset driver ver. 4.51"
    czyli mnie sie wydawalo ze z dzwiekiem to niewiele ma
    wspolnego ( chyba ze ma - niech ktos sprostuje )
5. zainstalowalem, wylaczylem kompa, wlaczylem - i od razu
    widoczna roznica w dzwieku/
 tak czy inaczej - dzieki wszsytkim za zainteresowanie sprawa/
     Andrx