Re: Jakie ceny sprzętu komputerowego po wejściu do UE???

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 10:04:27 MET

Użytkownik "Jarocki" <jaro735_at_NO.SPAM.op.pl> napisał w wiadomości
> No ale w Niemczech sprzęt jest tańszy (nawet z MWst) o 15-25%...........
>
> Więc teoretycznie u nas też powinien kosztować tyle samo (lub mniej -
niższe
> zyski sklepów), czyli sporo mniej niż teraz!.

Myślę, że jak polskie sklepy będą sprzedawały tyle co niemieckie,
czyli ok. 4 razy więcej to ceny znacząco spadną....
Ale żeby polskie sklepy sprzedawały, to musimy w nich kupować....
i tyle...
W przeciwnym razie po klawiaturę czy myszkę trzeba będzie jeździć
na zachód, a wtedy nie będzie ona kosztowała 15 czy 20zł....

Takie są prawa rynku :-(

ax