Re: Co pożera RAM ?

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:01:32 MET

Użytkownik "Dariusz Socha" <dareksocha_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> Na Twoim miejscu przeinstalowalbym od nowa caly system, odrazu z
przesiadka
> na Win XP. Dopiero potem bym sie zastanwil co byloby nie tak gdyby nadal
cos
> by pozeralo tyle pamieci :))

Musiałbym go najpierw kupić. Wiem jednak, że z XP było wiele problemów o
czym świadczyły posty na grupie. Zawsze coś wypadnie. Ostatnio kupiłem nowy
zasilacz(zamiast Codegena), kartę TV, kilka programów, monitor LCD.
Potrzebny większy dysk, może RAM. Komp to studnia bez dna. Skąd na to brać ?

neelix