Re: USB - jak podłączyć - stara płyta pc 100 BX cel

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 02:14:09 MET

Hej

Użytkownik "Slaff" <slaff@@neostrada.pl> napisał w wiadomości
> nie mam manuala - stara płyta - nie znam nazwy - gdzie znajde różne
> standardy??? nie jest to klasyczna na VIA to ta na BX z chipsetem ALi

Na 99% to płyta (nie)sławnej firmy PcChips. Ich strona firmowa odznacza sie
pełnym ignorowaniem starszych wyrobów. Polecam stronke PcChips Lottery
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/ może tam uda ci sie te
plyte zidentyfikować i znaleźć instrukcję i rozpiske pinów USB. A najlepiej
byłoby oczywiście znaleźć specjalną PcChipsową płytkę-śledzia z
wyprowadzeniami USB i PS/2, trafiają sie czasami na allegro, ale rzadko
niestety.

--
Pozdrovionka
Speedy