zalany laptop

Autor: Mickek (mickekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:25:40 MET

Witam,

Głupia sprawa mam kota, i kot wywalił cherbatkę na działającego hp-ka
nowiutkiego :-((,
Natychmiast wyjąłem zasilanie, wyłączyłem, baterie wymontowałem a teraz suszy
się z wyjętą klawiaturą i podzespołami...

Jeszcze przed wyłączeniem pojawiły się śmieci na ekranie...

Sczerze mówiąc to mam wisielcze myśli, ale nie wiem może są jakieś szanse?
Jeśli nie to mam pytanko ile kosztuje wymiana np. płyty głównej - podejrzewam
że jeśli coś poszło to tylko to, resztę szybko wyjołem i była sucha.

Gorzej z płytą główną ewidentie woda przedostała się pod klawiaturę...

jakieś rady/sugestie - może gdzie wymienią mi tanio części w wawie, bo na
gwarancję hp-nie mam chyba co liczyć?