Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 00:04:18 MET

On Wed, 28 Jan 2004 02:51:00 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>Pod względem technicznym tak? Komputer miał być do domu. I sądzę, że
>tutaj lepsza będzie podstawka odrobinę wyższej klasy. Faktem jest, że
>nie widzę sensu sprzeczać się na polu tego tematu skoro "nadajemy" na
>różnych falach.
Nie kazdy potrzebuje plyty do krecenia. Dal powiedzmy 70% uzytkownikow
prosta plyta pokroju K7S8X jest zupelnie wystarczajaca - Pojedynczy
2kanalowy kotroler IDE, LAN i dzwiek na plycie FSB w zal. od wersji
166 lub 200MHz, wysoka niezawodnosc i korzystna cena. W czym
przewyzsza ja EPOX? w bajerach potrzebnych tym (max) 30% userow?
SOundstorm, 2kanalowy kotroler pamieci? Ilu ludzi nie moze bez tego
zyc? Ilu podpina SS pod plastykowe bzyczki? Ilu na Nforce wklada jeden
modul Ram???

>Nie zamierzam się zakładać, nie twierdzę, że jestem nieomylny.
A obesrwujesz to co kupujesz? (i co kupuja napaleni znajomi? :-P)

>sprzęt kończą marnie - chyba, że są to koncerny dużego pokroju i można
Nie wiem czy jest jakas firma ktora ne miala wiekszej czy mniejszej
wtopy.

Dziwi mnie, ze jakos wybaczas intelowi (opornie ale jednak) mimo, ze
nie raz juz dali ciala, a zupelnie nie mozesz przekonac sie do dyskow
IBMa minmo, ze tak naprawde problem mieli z bewena okreslona seria.

IMO to troche malo racjonalne.

Pozdrawiam
GLide