Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 00:26:05 MET

On Wed, 28 Jan 2004 17:36:50 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>I dlatego ja mam prawo twierdzić, że WD są lepsze a ktoś inny, że się
>mylę i IBM-y są lepsze. Kwestia gustu, priorytetów, spojrzenia,
>wydarzeń, obserwacji etc etc. Dla mnie WD/Seagate/Maxtor - są
>wiarygodne. Ktoś sądzi inaczej - proszę bardzo - to zaleta demokracji.
Oki zakonczmy moze na tym: ty dzilasz na poziomie
WD/Maxtor/Seagate/....itd a ja natomiast konkretna seriaWD/konkretna
seriaSeagate/konkretna seria.... itd. (fakt - u Fujitsu rozrzut byl
naprawde spory, ale na szczscie udalo im sie pominac dyski 2.5')
Tu sie roznimy.

OK. Skoro juz to mamy to moze rzeczywiscie EOT.

Pozdrawiam
GLide

PS. Mysle, ze udalo nam sie podyskutowac w miare kulturalnie :-)