Re: mam prosbe o pomc - cos z monitorem nie tak :(

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:04:46 MET

Siuto napisał(a):

> tutaj troszke wiecej anych ale raczej nie beda przydatne w
> razwiazaniu mego problemu :(
>
> 15" (13,7" użytkowa), plamka 0,28 mm, FST
> antystatyczna, antyodblaskowa, antyrefleksyjna powierzchnia ekranu

wlacz OSD monitora (menu monitora) i zobacz w jakiej pracuje
rozdzielczosci...jezeli w nieprawidlowej
to do windy i tam -pulpit/wlasciwosci/ekran ustaw zalecana czyli
te 1024x768-85Hz
dla 15 nawet bardziej 800x600 (i te 85Hz)

jak dalej bedzie cos nie tak - probuj w OSD rozne opcje w tym
rozmagnesowanie

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<