Re: Athlon czy P4?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:02:35 MET

On Sun, 25 Jan 2004 03:32:33 +0100, Norbert wrote:

> Jak boga kocham ze u mnie ten delimiter ma spacje...sprawdzalem...
>
> zreszta sam zobacz...wysylam go w txt na priva.
> Quote fix jest, OE 5,5 bo komp z malym dyskiem i 6 by go porzarla ale jest
> u mnie ok...na drugim kompie jak sprawdzilem moje posty tez wyswietla sie
> ok.

No, niestety opsluk wycina zbędne - jego zdaniem - spacje. Np. takie,
które są po dwóch myślnikach :(. U Ciebie jest OK, u mnie już nie.
Jakiś patch do tego jest, chociaż nie wiem czy do 5.5

Napradwę warto się zainteresować tym:
http://www.40tude.com/dialog/

Nawet takie skopane sygnaturki, jak Twoje obsługuje prawidłowo ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!