Re: mam prosbe o pomc - cos z monitorem nie tak :(

Autor: Siuto (siuto_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:18:29 MET

"mixxos" <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd> wrote in message
> wlacz OSD monitora (menu monitora) i zobacz w jakiej pracuje
> rozdzielczosci...jezeli w nieprawidlowej
> to do windy i tam -pulpit/wlasciwosci/ekran ustaw zalecana czyli
> te 1024x768-85Hz
> dla 15 nawet bardziej 800x600 (i te 85Hz)
>
> jak dalej bedzie cos nie tak - probuj w OSD rozne opcje w tym
> rozmagnesowanie

monitor pracuje w takiej samej rozdzielczosci jaka jest ustawina na kompie
czyli 1024x768/ 85Hz.
i generalnie nie mam zadnych zastrzezen jedynie co to to ze komp sie nie
wylancza automatycznie wraz z zamknieciem systemu (wlasciwie to sie wylancza
tylko ze po chwila zaraz sam sie wlancza z takim wlasnie wyswietlonym
napisem napisem "agigng mode" :(
rozmagnesownie tez jzu robilem.
acha jak odplam win98 i potem daje uruchom kompa w trybie DOS to tak jakby
nic nie bylo czarny ekran bez zadnego napisu (np c:/ )

--
Pozdrawiam
Siuto