Re: Kiedy kupowac PC

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 10:26:56 MET

marcus075 wrote:
> teraz w zasadzie jak na jakiegoś spoko sprzedawce trafisz
> na giełdzie [jeżeli tam chcesz kupować] to wmówisz gościowi, że to
> jest zeszłoroczna płyta i Ci spuści z ceny...;)

To ten sprzedaffca bedzie raczej do dupy, jak sobie da wmowic cos takiego
;o). A z autopsji wiem ze zejscie z ceny na gieldzie jest raczej trudne, bo
sam sprzedawalem sprzet na gieldzie wroclawskiej (polibuda), i straszna jest
tam wyzynka z cenami. Nie jednokrotnie mialem po 10-15 zl narzutu, bo
wszyscy tak zjezdzali z cenami, ze jak bym mial wyzsze to niczego bym nie
sprzedal. Najlatwiej sie targowac na jakis pierdolkach typu myszki,
kieszenie do hdd cdromy itepe, bo na tym to jeszcze mozna ustawic jakas
sesowna marze.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |