Re: Kiedy kupowac PC

Autor: MarkX (markx_usun_to_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 10:50:54 MET

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości

>A z autopsji wiem ze zejscie z ceny na gieldzie jest raczej trudne, bo
> sam sprzedawalem sprzet na gieldzie wroclawskiej (polibuda), i straszna
jest
> tam wyzynka z cenami. Nie jednokrotnie mialem po 10-15 zl narzutu, bo
> wszyscy tak zjezdzali z cenami, ze jak bym mial wyzsze to niczego bym nie
> sprzedal. Najlatwiej sie targowac na jakis pierdolkach typu myszki,
> kieszenie do hdd cdromy itepe, bo na tym to jeszcze mozna ustawic jakas
> sesowna marze.

to i ja doloze swoje 3 grosze. Ja wiem jak marze wygladaja ,ale w firmach
komputerowych. Na takich podzespolach jak pamieci ,dyski i procesory firma
zarabia jakies 0,99zl-1,99zl. Na kabelkach do kompa lepiej sie zarabia ,niz
na takim powaznym sprzecie. Kolega ma racje. Najwieksze marze sa w
pierdolkach

--
Pozdrawiam
MarkX