Re: MBR - wciaz wielka tajemnica.

Autor: Wojtek (wojpap_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 10:24:11 MET

czesc. nie zebym byl kompletnym idiota, ale zauwazylbym cos takiego. skoro
widzi go BIOS i nawet XP instaluje sobie od niego sterowniki jak go odlaczam
i wlaczam, to raczej nie dysk. caly MBR jest skasowany, bo wyedytowalem
sobie dysk. fdisk /mbr nie pomaga, bo monituje, ze nie byl w stanie
zaktualizowac MBR:(( jak sie dostac do danych???

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:buv7pf$694$1_at_atlantis.news.tpi.pl...