Re: miało być ATA 133 a jest ATA 100

Autor: Aikus (aikus_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 02:36:43 MET

Pewnej wyjatkowo slonecznej nocy , osoba znana mi jako Y a r c i o o
zawrocila moja uwage na siebie tymi oto slowami:
> Ale co mają znaczyc te wyniki?

Jesli moge wtracic... Oznaczaja IMHO, ze ATA133 od pocatku byl nietrafiony.
Predkosc jest za duza jak na ten sposob przesylania danych, pojawia sie przy
tym za duzo bledow... Oznacza to tyle, ze system traci nie wspolmiernie duzo
czasu na ich korekcje, przez co w testach wypada gorzej niz ATA 100.
Taka moja osobista interpretacja...

--
Aik www - temporarly out of service
GG# 696358  GSM 504 166 925 -