Re: Duzy dysk i stara p³yta

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 02:43:02 MET

> Mam stara plytê (440LX) która widzi dyski do 33GB, a chcia³bym kupiæ
> wiekszy. Wymiana BIOSa nie wchodzi w grê. Czy jest jakis sposób aby to
jako¶
> obej¶æ. Pamietam, ¿e dawno temu by³ taki program EZ Drive ale s³uzy³ do
> mniejszych pojemno¶ci

Ja mie³em ASUSa P2L97 na LX`ie, dysk IBM 40GB kupi³em do tej p³yty razem z
kontrolerem PROMISE ULTRA TX100 (ATA100).

Nawet je¶li p³yta obs³ugiwa³a du¿e dyski to i tak masz kontroler ATA33,
warto zainwestowaæ w dobry kontrroler (polecam takiego promise`a. Uzywany
chodz± od 60z³.

0 konfigurowania, 0 zworek, tylko sterownik dla win9x

Pozdrawiam