Re: Problem z dzwiekiem..

Autor: Aikus (aikus_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 02:30:13 MET

Pewnej wyjatkowo slonecznej nocy , osoba znana mi jako Nothingman
zawrocila moja uwage na siebie tymi oto slowami:
"Cannot open player device. Podane
> urządzenia nie jest otwarte lub nie jest rozpoznawane przez MCI". Ten
> sam komunikat pojawia sie, gdy chce odtworzyc glos....

Na moje to problem ze sterownikami do dzwiekowki (przy zalozeniu ze sama
dzwiekowka jest sprawna sprzetowo). Pociagnij kilka roznych wersji ze strony
producenta i pokombinuj...:)
Powodzenia!

--
Aik www - temporarly out of service