Re: BX i 128MB SDR

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:47:30 MET

W swoim artykule Sander napisał(a):

> Dwubankowe MUSZĄ być moduły 256MB,
> ponieważ BX widzi max 128MB na jeden bank.
> Nie myl modułów dwubankowych z dwustronnymi.

rzeczywiście pomyliłem

czyli pamięci 128MB mogą być jednomodułowe? (tak pisze w instrukcji, ale
czy odnosi się to do wszystkich typów?)

> Tak, wszystko pisze w manualu do MoBo.

o organizacji akurat nic nie pisze (płyta to epox EP-BX3) - czy mam więc
zwracać na to uwagę przy zakupie? czy też mam tu pełną swobodę wyboru?

pytam, bo jestem już po zakupie pamięci 256MB - mimo, że była dwustronna
okazała się jednobankowa i płyta rozpoznała tylko połowę pamięci
(natomiast soyo BAIII+ nie widziała jej wogóle)
chcę to wymienić na 2x128MB i tym razem nie chciałbym miec żadnych
niespodzianek ;-)

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl