Re: miało być ATA 133 a jest ATA 100

Autor: Y a r c i o o (yarcioo_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:28:27 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Liczysz na cud.

Nie liczyłem na cud i nawet dobrze, że zrobiłem pomiary, lepiej się czuję,
bo kilku klientom powiedziałem, że to właściwie nie ma znaczenia, ale...

1. wykonałem process programem hutil i niestety current i max UDMA jest 100,
czyli nie przestawił nic.
2. benchmark filesystem na SandraMAX3 dał wynik 28693 a na Maxtorze 120GB
8MBcache pracującym w trybie ATA133 "tylko" 26842.

Więc się nie martwię, chociaz gdyby naprzykład klient się uparł to może mi
zwrócić sprzęt.

Macie jeszcze jakiś pomysł?

Pozdrawiam
Yarcioo